وزیر راه و شهرسازی برای شركت در كمیسیون حمل و نقل ایران و تركیه فردا وارد آنكارا می شود
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، كمیسیون مشترك حمل و نقل كه بعد از كمیسیون مشترك اقتصادی و تجاری ایران و تركیه، دومین و مهم ترین كمیسیون مشترك برای پیگیری و حل مشكلات حمل و نقل و توسعه همكاریهای دو كشور در این حوزه مهم است، قرار است به ریاست مشترك نیكزاد و 'بنالی یلدرم' وزیر راه و ترابری، دریانوردی و مخابرات تركیه در آنكارا شروع به كار كند.

در این سفر دو روزه مهندس علی نیكزاد وزیر راه و شهرسازی، مهندس لطفی زاده معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل، مهندس صاحب محمدی معاون وزیر و مدیر عامل شركت راه‌ آهن جمهوری اسلامی، افندی زاده معاون وزیر و مدیر عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، مهندس پرورش مدیر عامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی، مهندس صادقی‌ فر معاون امور بندری و مناطق ویژه سازما ن بنادر و دریانوردی و دیگر مسئولان حضور دارند.

قرار است در هفتمین كمیسیون مشترك حمل و نقل ایران و تركیه در خصوص حمل و نقل كالا و مسافر، خطوط ریلی، افزایش پروازهای دو كشور و امور دریایی و بندری مذاكراتی بین دو كشور انجام و یادداشت تفاهمی به امضای دو طرف برسد.

همچنین در این سفر اعضای هیات‌ ایرانی با همتایان ترك خود دیدار و مذاكره خواهند كرد . دیدار هیات ‌ایرانی با اعضای اتاق بازرگانی تركیه برای جذب سرمایه‌ گذاری در حوزه زیر ساخت‌ های حمل و نقل و مسكن از دیگر برنامه ‌های پیش بینی شده است.

پیش بینی می شود كه نیكزاد علاوه بر دیدار و گفت و گو با بنالی یلدرم، با 'اردوغان بایراكتار' وزیر محیط زیست و شهر سازی تركیه و رییس طرف ترك كمیسیون مشترك اقتصادی و تجاری ایران و تركیه نیز دیدار و گفت و گو كند.

خاورم/2011**230** 1506





:: برچسب‌ها: خیابان , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: